تکنولوژی مواد غذایی

وبلاگی متفاوت برای علاقمندان به صنایع غذایی

تکنولوژی مواد غذایی

وبلاگی متفاوت برای علاقمندان به صنایع غذایی

غذایی گرم و لذیذ با بشقاب رسانا



شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که تکنولوژی را به بشقاب های غذا خورییمان هم دعوت کنیم تا شاید کمی در مصرف برق و یا گاز بتوانیم صرفه جویی کنیم. ممکن است برای شما هم بارها اتفاق افتاده باشد که مایکرو فر خود را تنها برای گرم کردن غذای یک نفر روشن کنید و علاوه بر مواجه شدن با یک قبض برق نجومی در پایان ماه، با استهلاک روز به روز وسایلی نظیر مایکرو فر مواجه شوید. 




در این شرایط بهترین راه داشتن یک بشقاب رسانا است که بتواند غذا را پس از سرو شدن کمی گرم کرده و آن را برای خوردن لذیذ تر کند. در ضمن بایستی میز غذا خوریمان را نیز به سیم ها و کابلهای لازم جهت استفاده از این بشقابها مجهز کنیم. در بدنه هر بشقاب تعدادی المنت رسانا تعبیه خواهد شد، سپس هر بشقاب بر روی پنل معینی که بر روی میز تنظیم شده جای می گیرد.در واقع تنها کاری که باید انجام دهیم سرو غذا در بشقاب ا


در مراحل پیشرفته این طرح شاید قادر به گرم کردن غذا در یک بشقاب رسانا باشیم، که بتواند به صورت بیسیم گرما را از منبعی تامین کند. آنگاه می توانید با خیال راحت سرویس قابلمه های خود را بیرون بیندازید و غذا را در بشقاب طبخ کرده و نوش جان کنید. البته این بشقاب هنوز یک ایده است، اما خوشبختانه تمام فناوری های مورد نیاز برای ساخت آن موجود است و طولی نمی کشد که شاهد حضور آن در فروشگاه های لوازم خانگی باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد