تکنولوژی مواد غذایی

وبلاگی متفاوت برای علاقمندان به صنایع غذایی

تکنولوژی مواد غذایی

وبلاگی متفاوت برای علاقمندان به صنایع غذایی

تولید شیر از ضایعات و سبوس برنج


محققان یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از تولید شیر از ضایعات و سبوس برنج خبر دادند.

به گزارش ایسنا، مهندس نایبی، کارشناس تجاری‌سازی و انتقال فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این که این دستاورد در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران ارائه شده است، اظهار کرد: این محصول مورد تایید گروه صنایع غذایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران است و با شیر گاو برابری می‌کند.

وی در ادامه تجاری سازی و عرضه نوآوری­‌ها به صنعتگران را از اهداف نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، طب‌سنتی و فراورده‌های طبیعی دانست.

نایبی با اشاره به اینکه یکی از اهداف شرکت در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، تجاری‌ کردن محصولات دانش بنیان است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره محصولاتی به نمایش گذاشته شدند تا از این طریق بتوانیم جذب سرمایه داشته باشیم و محصولات شرکت‌های نوپای دانش بنیان را به مرحله تجاری سازی و در نهایت به بازار برسانیم.



وی، فراهم کردن بستر مناسب برای عرضه نوآوری‌ها و محصولات دانش بنیان به صنعتگران را یکی دیگر از اهداف‌ نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، طب‌سنتی و فراورده‌های طبیعی ذکر و برگزاری آن را برای شناساندن این صنعت به مردم بسیار مثبت ارزیابی کرد.

کارشناس تجاری سازی و انتقال فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در بخش تولید داروهای گیاهی، نوآوری‌های زیادی دارند و در حوزه محصولات ارگانیک نیز به موفقیتهای خوبی دست یافته‌اند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد